Flygplan

Mamma tycker också om att pyssla. Här har jag målat i Ervins nya rum. Flygplanets vingar är hyllplan. Idén fick jag från tiden då vi bodde på Ronald McDonalds Hus när tvillingsystrarna föddes alldeles för tidigt i vecka 23.

2 comments on “Flygplan

  1. Såå uppfriskande att se att det är fler än jag som tycker att rosa/lila/syrén inte bara är en färg för tjejer utan för ALLA som gillar den! (och jättefint målat)

    • Tack Anci!
      Ervin älskar rosa och önskade sig det, självklart fick han det då. Första gången jag klev in i detta chockrosa/lila rum undrade jag vad vi hade låtit honom få genomdriva men när vi väl fått in möbler och andra grejor så blev det lite lugnare.
      Konstigt nog så passar den här färgen med alla hans röda och blå grejor jättefint.

Kommentera

