Juni och Hanna

Hannas mamma Kicki skickade denna bild på Juni och Hanna häromdagen. Det känns inte som länge sedan de satt och pärlade tillsammans, men det är bara dagar kvar till den dag Hanna lämnade livet för tre år sedan!

Hannas pappa Niklas skrev i sin blogg för en vecka sedan:

Hannagull:   http://hannagull.wordpress.com/2009/10/

Jag vill passa på att gratulera Hanas mamma Kicki som fyllt 40 år igår: Hon hyllas i Hallandsposten:

http://hallandsposten.se/folkfamilj/1.1789035-kicki-tar-en-dag-i-taget

4 comments on “Juni och Hanna

  1. Det är underbar att se att det finns så genuint äkta människor, blir glad i hela kroppen av en sån här sida.
    Jag håller själv på att pärla lite och skulle gärna vilka ha lite tips och idéer av Juni på när det kommer till vissa saker. Skulle det finns möjlighet att få den hjälpen tro?

    • Hej och tack för att ni vill hjälpa mig.
      Min största fråga är hur ni gör med det stora pärlplattorna. Stryker ni dom eller fäster ni pärlorna på annat sätt?
      Jag stryker mina stora pärlplattor, men jag hinner bli skogstokig innan dom behagar smälta ihop och fästa. Så har ni något tips på hur jag ska fästa mina pärlor skulle jag bli väldigt tacksam 🙂

Kommentera

