Halloween-kurs?

Jag vill igen tacka för alla gulliga kommentarer som vi uppskattar i massor. Jag kommer att samla allihop i en bok eller som en tavla så att Juni kan läsa uppmuntrande ord när hon behöver det i framtiden.

I söndags avslutades pärlkursen och jag skall skriva mer om det i ett eget inlägg. Det har varit superkul och mysigt. Barnen har varit mycket duktiga!
Juni kommer att hålla i ännu en kurs med Halloween-tema, är det några som är intresserade så får ni gärna höra av er. Kursen kommer att vara bara för en eftermiddag/kväll och vi kommer att pärla fina saker att hänga i fönster eller annat och kanske en och annan pärlskål till Halloween-godiset. Vi skall visa några smakprov på vad man kan göra här i bloggen. Kursavgiften kommer att vara 150 kronor och då ingår material och fika. Både vuxna och barn är välkomna.

Sedan så tänkte jag sätta ihop lite instruktioner och tips i pärlandet och jag vill ta hjälp av er. Har ni några frågor vi kanske kan svara på?

Kommentera

