Prinsesstavlan är färdig!

Lagom till Junis födelsedag var prinsesstavlan äntligen färdig. Hon fick startlådan med photopearls julafton 2008 och hon började med en gång med prinsessorna. 1½ år senare så har hon lagt runt 17 000 pärlor på de 24 fyrkantiga pärlplattorna.

Här har vi lagt upp den innan vi monterade den. Själva monteringen har vi fotograferat så det visar jag här senare.

Visst är den fantastisk!

4 kommentarer på “Prinsesstavlan är färdig!

  1. Hej!
    Vilken fin tavla. Den måste Juni vara stolt över. Min dotter som precis fyllt sex år har gjort en tavla med Pippi Långstrump. Den blev väldigt bra.
    Var hitta ni den fina bilden på prinsessorna?

    Ha en bra dag Tina

    • Hej Tina
      Skulle ha svarat för länge sedan men har glömt av…
      Vi har hittat bilden på internet. Om ni vill ha den så kan jag skicka den via email.
      Det vore kul att se er Pippi-tavla. Kanske kan ni lägga till den i kommentaren?

      • Hej. Jag tycker prinsesstavlan är jättefin. Jag skulle vilja göra den. Har du möjlighet att skicka mönstret till mig. Mvh Tina

Lämna en kommentar